ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

«ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ» Ο ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ - 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ (ΜΕΡΟΣ 3ο)

  3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ

ΣΤΑ 2 ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΛΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΑΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΩΣ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ.

ΩΣ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥΣ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΛΕΙΔΩΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ.

ΜΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΩΣ ΚΕΝΤΡΟ ΑΞΟΝΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΝΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΙΕΡΗ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΕΙΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΣΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥΣ 3 ΑΥΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ.

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΟΙ 3 ΝΟΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:

ΝΟΜΟΣ 1ος: ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ

ΝΟΜΟΣ 2ος: ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ

ΝΟΜΟΣ 3ος: ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΥΤΟΙ ΟΙ 3 ΝΟΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΒΑΣΙΚΗ ΑΞΙΩΣΗ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Η ΠΡΑΞΗΣ Η ΕΚΦΡΑΣΗΣ. ΕΤΣΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΜΕΣΟΤΗΤΑ.

ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΔΩ ΟΙ 3 ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΟΥΝ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΤΟΥΣ 3 ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.


ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ

1) ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΣΟΥ.

2) ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΜΕΡΙΚΩΣ Ή ΟΛΙΚΩΣ, ΣΩΜΑΤΙΚΑ Ή ΨΥΧΙΚΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΛΑΨΕΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ Ή ΣΚΟΤΩΣΕΣ.

3) ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ Ή ΨΥΧΙΚΟ Ή ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ.Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΨΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ Ή ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.

4) ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΕΠ΄ΑΚΡΙΒΩΣ.

5) ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ.

6) ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ.

7) Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΣΕ ΘΕΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΟΣ ΣΟΥ. Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ.

ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ.

ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΥΠΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ, Η ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΔΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΝΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ 100%, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΟΛΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΟ, ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ ΚΑΙ ΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ "ΜΕΤΑΝΟΙΑ" Ή "ΣΥΓΝΩΜΗ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ "ΑΦΕΣΗ ΑΜΑΡΤΙΩΝ" ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΖΗΜΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΡΑΦΕΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΕΤΣΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΒΛΑΒΗ ΕΙΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΥΛΙΚΗ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ Ή ΗΘΙΚΗ ΒΛΑΒΗ.

 

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ 

1) ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΧΘΕΙ ΜΕ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ Ή ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ.

2) ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ.

3) ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΘΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΟΥ.

4) ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟΝ.

5) ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΩΝ.

6) ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Ή ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

7) Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΣΕ ΘΕΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΟΣ ΣΟΥ. Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΟΙΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ.

ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΙΚΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ, Η ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ.

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ Η ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΔΕΧΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ,ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ.

 

ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ

1) ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ.

2)  TO ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΠΡΑΞΗ Ή ΕΠΙΛΟΓΗ Ή ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΜΕ ΑΡΕΤΗ

3) ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΡΥΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

4) ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ, ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΝΟΜΟΙ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΤΟΝΤΑΙ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ.

5) Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ, ΣΚΕΨΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.

6) Η ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΛΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

7) ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΕΠΙ ΠΟΙΝΗ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ

8) ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΘΕΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ. 

9) ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ. 

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΟΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ Η ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΑΥΤΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΩΣ ΔΕΙΓΜΑ ΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΚΛΕΙΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΠΩΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟ, ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ, Η ΨΗΦΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΣΤΙΚΗ, ΚΡΥΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΥΝΟΛΟ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;;; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΤΟΥ;;; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΜΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ;;; ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ;;; ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ;;;; ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΡΟΥΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΗΣ ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΜΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.

ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΟΜΩΣ ΚΑΜΙΑ ΑΔΙΚΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΖΗΜΙΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΝ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΦΑΝΕΡΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ. ΕΤΣΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΘΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΡΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΟΥΣ.


ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΟ ΒΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ.

ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟ ΖΩΗΣ,ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΤΩΝ 33ΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΩΝ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.


ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ https://kosmotheasi.com/ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ ΣΕ ΕΝΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ


ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ https://www.aitherikigrafi.gr/ellanio-axiako ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ



3/11/2020

ΚΥΡΙΑΚΕΛΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ.Κ.Μ.

Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΜΕΛΕΥΣΙΣ

ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΤΗΛ: 2310443883, 6989952020

e-mailesykmakedonias@gmail.com

FACEBOOK Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ.Κ.Μ.

TWITTER Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ.Κ.Μ.

INSTAGRAM Ε.ΣΥΚ.Π.Δ.Κ.Μ.

YOUTUBE Κ.Π.Δ. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛEYΣΙΣ ESY NEWS

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια